Zapojenie sa do celosvetovej výzvy a natočenie tatranskej verzie
videoklipu Happy – We are from High Tatras, Slovakia, vzniklo podľa
Brodanského úplne spontánne a vytvorili ho za 48 hodín. "Využili sme
fakt, že v tom čase sme v stredisku nahrávali kampaňové video na ďalšiu
sezónu. Keďže sme videli, že popri tom sa spustila Happy-mánia s točením
klipov, povedali sme si, že to využijeme. Myšlienka bola, že každý
komparzista niečo zatancuje a podarilo sa," priblížil Brodanský.
Hlavnou hviezdou videa vtedy bola Michaela, ktorá sa na terase na
Lomnickom štíte predviedla tancom v plavkách a lyžiarskej prilbe. Po
desiatich rokoch sa tam vrátila a priniesla so sebou aj obraz slnečných
hodín, ktorý vytvorila. Ten bude súčasťou výzdoby interiéru najvyššie
položenej kaviarne na Slovensku.
"Návštevnosť Vysokých Tatier v porovnaní s rokom 2014 významne
narástla. Je to najmä vďaka zahraničnej klientele, pri ktorej
registrujeme v porovnaní s rokom 2014 zhruba 20- až 30-percentný nárast.
Veríme, že práve množstvo energie, ktorú sme venovali do oslovenia
zahraničných trhov vrátane tohto klipu, pomohlo Tatrám a zaslúžili sa o
ich dobré meno a väčší záujem zahraničných hostí," uzavrel Brodanský.
Happy – We are from High Tatras